Heej!

Senast jag bloggade var i torsdags, så tänkte berätta därifrån. 
 
I fredags var jag i skolan, sedan åkte jag hem snabbt och hämtade kläder och sånt, sen gick jag till Elsa.
Där fixade vi oss och sen åkte vi till Pavven. Vi hade en fest hahaha omg....
Sen åkte jag och Elsa hem och sen somnade jag typ.
 
På lördagen var jag hemma o typ chillade, tror jag gick en promenad den dan haha har typ inget minne lol
 
I söndags var jag vid båten med pappa, ja ni såg säkert videon..
 
I måndags hade jag skola sen åkte jag & Lisa hem till henne o pluggade.
Jag tappade hittade inte mitt busskort där så jag åkte hem utan det (fick skjuts hem) men Lisa skulle leta mer efter det.....
 
I tisdags (igår) innan skolan åkte jag o plocka upp Lisa på min cykel (fråga mig inte varför jag är generös..) o sen åkte vi till skolan.
Hon frågade sin syrra den morgonen om hon sett mitt busskort, och då visade det sig att hon hade gömt det i deras soffa hahaha wtf liksom HAHA
 
Så jag har inte fått det än.... Men men..
 
Igår efter skolan drog jag hem, sen satte jag mig ute i solen med en redbull och musik - så skönt!
Sen fixade jag lite o sen kom våra gäster :) Vi åt asgod mat o hade skitkul haha! Mitt i allt gick vi ut (jag & Paulina) och gick till Joar haha :) Vi snackade ett tag o sen gick vi hem igen.
På kvällen var vi så sjukt trötta så vi släckte i mitt rum o satte på lugn musik sen somna vi i min säng hahaha så jävla tröttaaaaa! Minns knappt nåt från när de gick hem inatt :P
 
Idag vaknade jag vid halv 10 typ, snackade länge med Elsa i telefon o sen tog jag fram datorn, har läst bloggar ett tag nu och bloggat - ska upp o äta frulle nu!
 
Har inga speciella planer idag, kanske ska vara med Emma :)
 
PUSS&KRAM
 
 
ALLA LYSSNAR - FINASTE LÅTEN:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0