HELGEN

Heej!
 
På lördagsmorgonen kom Emma hem till mig, vi packade lite och sedan åkte till båten.
Vi skulle åka till Grinda, en ö i skärgården.
 
Först tog vi ett stopp i Vaxholm för att fylla på vatten i vattentanken. Sen köpte jag & Emma glass och
satte oss på bryggan o åt de. Vi såg även David Hellenius där haha! Han kollade o på oss o sa till sina barn "åh vad gott tjejerna har mjukglass" hahaha! #shitvacoooolt hahaha
 
Sen åkte vi vidare! 
Väl framme på Grinda gick jag o visade runt Emma lite vad alla hus var och sen gick vi till fåren! 
Jag satte mig ner o då kom två lamm fram till mig o så gosade jaag med dom♥
Sen kom även en katt också som vi klappade, den hade sjukt len päls!
 
Därefter gick vi runt o gjorde massa grejer som t.ex. gick runt nån random stig, åt hahaha, fotade, solade & hade allmänt mys!
 
På kvällen åt vi middag på värdshuset, sen gick jag o Emma runt lite på ön:)
 
- Sen på kvällen sov vi (NÄHÄ?!) -
 
På morgonen åt vi frukost & klädde på oss, inget smink alls! Skönt egentligen! 
 
Vi solade en del på morgonen och gick till affären o sånt.
Sen efter lunch kastade vi loss, jag & Emma satt på däck i 1-2 timmar och fick en hel del färg i ansiktet!
Så jag är rätt brun nu i ansiktet hehe (jag brukar inte bli så brun..)
 
När vi kom hem åt jag middag o typ somnade.
 
//glass i vaxholm//jag o ett lamm//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0