Sneeel

Heeei!

Bara för att jag faktiskt är sååå snäll så kan jag ge er ett inlägg nuu!

Hade skola idag, fast elevens val så det var riktigt chill! Efter så sat jag o Elsa i nån timme o chillade i solen på skolgården, sen drog vi till torget med Fredrika! :)
Vi satt o snacka riktigt länge, sen tog vi bussen till nåt random ställe, vi skulle typ hem till Mac fast sen gick det inte så jag o Elsa tog bussen hem samt Fredrika drog hem till sig.

Jag & Elsa chillade ett tag hos henne o sen träffade vi Joaar:))
Vi gick o hade asmys vid vattnet o vi tände brasa #duktigaaa!!
Sen åkte vi hem till Elsa, chillade där ett tag med gott o så, sen åkte jag & Joar hem.

Fick skjuts i mörket på cykel hoho najs kompis❤

Men seen dess har jag bara chillat heemmaaa, puss o godnaaatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0