Torsdag - Söndag

Hej! 
 
Såhär har mina dagar sett ut sen jag sist bloggade:
 
Torsdag
 
Hade skola, därefter cyklade jag hem och pluggade. Det blev ingen ridning för jag hann inte utan jag pluggade
ist :) 
 
Freedaag
 
Skola, sedan hem med Lisaa♥ . Vi fixade lite och sen drog vi till klassmiddan! Vi hade skitmys hela kvällen
och det var fett näzzzzz:)
Kom hem senare på kvällen och bara somnade :P
 
Lördaag

Träffade Isabella och vi jobbade = tjänade in caash! :D Det var faktiskt skitkul! 
Sen på kvällen åkte jag hem och fixade mig lite + åt mat och cyklade o träffa Elsa :P
Sen kom Joar och vi hade skitmyys, satt och snackade o hade kuul;)
 
På kvällen cyklade vi hem och jag somnadeee sen hemma..
 
Söndag
 
Idag har jag pluggat lite och ätit :S Lol
Ska plugga lite mer och sen kanske träffa en kompis senare, får see hur det blir
 
PUSS
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0