5 skönhetsfavvosar

1. Min body scrub från The body shop i smaken chocklad är suuper bra verkligen! Den luktatr super mycket chocklad och det är hårda korn haha som gör att det verkligen blir skillnad. Skitbra! ++
 
 2. Min älskaaade conceler från Mac. Den är värkligen suuper bra! Täcker skitbra, så man behöver inte alls ta mycket och den är absolut värd pengarna . Ca 180 kr och man kan t.ex. hitta den på Nk eller kicks osv.++
 
3. Min mango body butter från The body shop som luktar mango. Den är luktar jättegott och gör verkligen kroppen lenare. +
 
4. Sol olja från Hawaiian. Luktar gott och fett bra! +
 
5. Min primer från Maybeline New york. Den är superbra, för sminket sitter verkligen heela dagen och sen är konsistensens bra också haha. ++
 
 
 
 
Hoppas ni gillade det här inlägget! PUSS
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0