Dagen

Först på förmiddan tog jag det bara lugnt och typ dushade, åt lång mys frukost och tittade på en film.
 
Sen vid 2 hämtade jag och mami upp Alicia hos Alicia för mami skulle skjutsa oss till stan :) Så dagen har spenderats i stan och det har varit hur mysigt som heeelst =D Vädret var också braa så det var riktigt naajs :) 
 
Sen när jag kom hem så åt jag middag med min familj och efter middagen så gick jag först gått en prommis med min hund och sen kollade jag på 3 olika filmer.
 
Har gjort en video också som antingen kommer upp senare eller imorn! 
 
Puss 


Kommentarer
Anonym

blogggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Svar: haha vi jobbar på det!
Alicia och Elsa ~

2013-07-04 @ 14:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0