2 timmar.

Oj, det är 2 timmar kvar till julafton, shit vad tiden går snabbt, nyss var det ju november.... 
 
Just nu sitter jag med pappa framför tv:n, det visas Spiderman, nice hahaha, fast jag kollar inte lol, datorn är min drog ist :)
 
Tidigare idag gjorde pappa revbensspjäll och mamma håller på med julskinkan nu, och imorrn ska jag nog göra en god sak som jag såg på tv, bilder kommer på all julmat och alla paket jag får! Eller alla och alla, det låter skrytigt, menar inte så men kan iaf lägga ut bilder på de, eller kommentera om ni vill att jag ska lägga ut bilder på mina paket :P 

Haha aja, ska nog chilla lite nu, bloggar kanske innan jag sover eller annars imorgon.
 
GOD JUL ALLA FINA BLOGGLÄSARE ♥
 

Puss o kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0