Alicia ~

Hej alla bloggläsare!
Eller alla och alla, vi har typ inga haha!
Men jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter Alicia och är 12 år. Jag är född -00 och fyller år nästa år. Jag har hoppat över en klass och går nu i årskurs 7 :) 
På fritiden rider jag på ett stall i närheten av där jag bor, juste, jag bor i Danderyd i Stockholm! 
Jag har många bästa kompisar (fyfan vad jag låter patetisk lol men jag ska ju berätta om mig själv så.. :P) men föredrar antingen fler vänner än en bästa vän, eller en äkta vän än flera falska.
Min familj består av mamma, pappa och min syster ♥
 
Just nu kollar jag på tv med min fader (lol) och ska fortsätta plugga till mitt biologiprov imorgon, seeegt...
 
 
Haha hej, såhär ser jag ut! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0