Det är bra!

Grymt att ni läser våran blogg, sjukt vad mycket besökare vi fått! Hela SJUTTON (17) stycken idag, äh de är ju helt galet vad mycket peeps! (Försökte låta ball o säga peeps som tydligen ska betyda people...) Men aja, idag har jag vart på glöggfest med Emma o Viivi :) Sen behövde jag dra till golfen, sen heeem!
 
Chill imorrn, har innebandyturnering mot tjejjornaaa i 7an ♥ Haha kommer spöa er babes med min förmåga att suga på innebandy.. ♥
 
 
Ska fortsätta städa mitt rum som gått skitsegt, har kollat på Erik o Mackan tv6 play istället hahaha!
 
Tagga sluta terminen på torsdag (eller onsdag, venne när haha...) ♥
 
OCH TAGGA JULAFTON FTW ♥
 
Hoppas slasken försvinner och det blir lite kallare till jul, det ska va kramsnö på julafton, annars det inte någon jul är! 
 
Puss o kraaaam, blog u lateeer ♥
 
 
Haha fint i skolan ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0