Film med mami😘

Hejsaan❀ nu sitter jag och mami och kollar pĂ„ bridesmaids 👍 den Ă€r jĂ€ttebra och fett rolig😝sĂ„ det Ă€r ett tips om ni inte hunnit se den. Tagga nyĂ„r imrn dĂ„đŸŽ‰ jag och min familj ska typ ha rĂ€tt stor middag som vanligt typ. Vad ska alla vĂ„ra fina blogglĂ€sare göra?😄
Vet att ni frĂ„gat jĂ€ttemĂ„nga fina frĂ„gor men snĂ€lla frĂ„ga pĂ„ lite meer!💘 om det Ă€r mĂ„nga frĂ„gor sĂ„ lovar vi att svara i en videoâ˜șjag bloggar frĂ„n min iPad nu med mitt nya LV iPad skaal 👈 meee gusta😍vad ska ni göra ikv dĂ„? Kommentera gĂ€rna. Puss❀



Kommentarer
Vanessa

Åh vad fin blogg ni har. c:
Jag har ocksÄ sÀtt bridemaids, hahaha, den Àr sÄÄ bra!
Jag ska nog fortsÀtta kolla pÄ film, vilket jag har gjort hela dagen idag.. roligt liv huh? (a) Nejmen ville bara sÀga att jag Àlskar eran blogg. Keep up the good work, ni Àger!

Svar: Naaaw vad söt du Àr<3 jag vet hahah:P Hahahha tack, vi försöker:)Puss<3
Alicia och Elsa ~

2012-12-30 @ 23:22:31
URL: http://bynessaa.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0