Haha seeg morgon..

Kör en sån här:
 

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös ;)
3. Dricka grön eller röd mjölk? grööön
4. Brinna upp eller drunkna? fan vad hemskt, men om jag måste välja så typ brinna upp för jag har ibland en enorm fobi för vatten, eller jag har djupa tankar om saker som kan hända och är därför galet försiktig, nu fick ni veta det också...
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - haha vänner, mina föräldrar bor jag redan med :P

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ja :)
2. har du skolkat? - haha inte riktigt
3. varmt eller kallt? - vaarmt 
4. soligt eller regn? - sooooligt
5. fanta eller cola? - fantaa
6. är du nyttig av dig? - jag älskar sallad, är det bra eller? :P

OM MIG
1. vad heter du? Alicia, om ni inte visste det innan dårå
2. Hur många syskon har du? 1
3. Vart bor du? Stockholm, Djursholm
4. Hur många barn vill du ha? 2-3 st
5. Vill du gifta dig? Jaaa sen jaa!
6. Favorit tid på dagen? Kväll typ :)
7. Humör just nu? Trött typ..
8. Sugen på just nu? Sushi, det får jag aldrig nog av

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Sjungit? - aa
2. Blivit kramad? - yes
3. Känt dig fånig? - hahaha nä
4. Saknat någon? - ja lite typ
5. Dansat galet? - haha nej 
6. klippt håret? - never :D
7. Gråtit? - nää :)

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - hahahahahah neeej 
2. Har du en hund? - nej :( men vill haaa <3
3. sover du helst ensam eller med någon? - meeed nån :)
4. Tror du på spöken? - vet inte.. Julkalendern (mobba inte för jag tittar) får mig att bli rädd, tänk om de finns :(
5. Är du mörkrädd? - näääää inte jättemkt
6. Vad vill du ha just nu? - pojkvän, o det jag önskar mig i julklapp, o sushi, o mina vänner här så vi kan ha en mysdag ist för skola ;)

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - yep
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - ja, långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ja 
4. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nej, man går vidare, skit i såna saker
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - neej 
6. Har du varit på en blind-date? - nää
7. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jaaa
8. Somnat gråtande pga kärleken? - japp :(
9. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nja typ inte.. 

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - jaa <3
2. Är du ofta med dina vänner? - varje daaag!
3. Vad brukar ni hitta på? - massa saker
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja typ, med de flesta iaf
5. Vem vet mest om dig? - Emma Lundh, Viivi Hyvönen, Lisa Ljungström, Elsa Unden o typ några fler kanske

OM DIG
1. Hur lång är du? - 165-167
2. Är du nöjd med ditt rum? ja, iaf med väggar o tak, vill byta lite möbler
3. Villken är din riktiga hårfärg? - den jag har, ginger, fast den heter "guldkopparblond" :)
7. Har du någon sjukdom? - nepp
8. Är dina föräldrar skilda? - nej
9. Gillar du skolan? - är ingen pluggis men den är helt okej :) trivs bra, har inte ubermkt läxor, så helt ok :)

10. Hur svarar du i telefonen? - hej det e alicia, eller hallå :)


JUST NU
1. vad åt du senast? - pasta o falukorv typ haha
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - skinn :) haha nej men inget.. ligger i sängen, brukar inte sova i tofflor lr strumpor lol
4. Lyssnar du på just nu - Teenage Crime - Adrian Lux, ni kommer fastna efter ett tag! :)

 

Puss!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0