Hej finisar:)

Hallå hallå:) sorry för sämst bloggning från min sida :( men jag har varit väldigt upptagen och har helt enkelt inte riktigt orkat blogga. Men aja jag bloggar nu iaf:) Jag såg att ännu fler hade frågat saker på frågestunden vilket är skitbra:) 
Vi tänkte att den skulle avslutas typ nästa helg och då försöker vi svara på dem så snabbt som vi kan:)
Idag så har jag varit med Wilma och spelat tennis:)
Jag och Wilma kollade på Titanic men jag hann inte se hela men den verkar jättebra:) jag har faktiskt aldrig sätt den så jaa men jag får väll se den ngn annan gång. Sen efter jag hade varit hos Wilma så kom min mamma och hämta mej för jag skulle spela tennis:) Jag tränade med min tränare och med min syrra:)
Det gick ganska bra idag faktiskt. Gjorde det igår också men då gick det inte alls lika bra :)
Imorgon så ska jag typ vara med Wilma igen!♥
jag vet inte vad vi ska göra dock men aja vi får väll se:)
Jag kommer kanske att blogga ikv, om jag orkar men annars så kanske jag bloggar imorn:)
Puss ♥
 
Wilmas blooooogg
 ni får den hääär bilden för jag har littt bildbrist:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0