Hejsan alla fina där ute:)

Hej hej bloggen:) Sorry för jag knppt bloggat under ett par dagar nu:P
I torsdag så fick vi äntligen ledigt.
Då åkte jag,lisa,Wilma,Lovisa och Sofia till täbban. 
Sen på fredan åkte jag dit med Lisa och Alicia♥
Igår så kom min syrras bästa kompisa och deras familj:) Det var jättemysigt vi hade julbak och julpysslade typ:)
Idag har jag mest bara legat hemma och chillat:P  I morse så gjorde jag ett pepparkakshus sent jag vet men aja bättre sent en aldrig, right?:)
Jag har kollat på typ tre filmer och på solsidan 3:e säsongen för mammi köpte den igår:) 
Nu kollar jag på spiderman och taggar inför imrn:)
Kommer bli fett roligt:) Såg att min syrra hade en massa grejer från VS så jag blev jätteglad:)
Nu ska jag skypa med min kompis bloggar kanske mer senare ikväll elr imrn:)
Puss & Kram♥elsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0