Myskväll :)

Hej bloggen, just nu har jag krypit ner med täcket i soffan, det är jättemysigt :)
Har kollat youtube klipp på personer som sjunger osv, en kille var så galet bra på att beatboxa, grymt!
 
 
Haha så jävla ball!
 
Imorrn så äre skola, igeeen hahaha! Vi fick slippa musikprofilen för att vi hade luciakonsert två gånger igår (dock var jag sjuk) och vi har missat båda sovmornarna den här veckan så det blir najs, börjar typ 10 :D
Har franska då som första lektion, kul kul :S Eller inte... Sen har jag typ matte, då vi ska redovisa statistik för man skulle göra nån liten undersökning i grupper.. Kul att vi inte övat eller skrivit vad vi ska säga, improvisation (om man säger så haha) here we go! Aja men efter matten har vi fysik o sist biologi.. Båda timmarna ska vi skriva på en presentation som vi ska presentera på onsdag om ett grupparbete, hela arbetet hänger på teknik betyget...... seeegt.... Men sen slutar jag runt 15, chill! 
 
Aja, det var det, puss o kram!
 
 
Hahah random bild när jag o Lisa fotade haha!
 
Lool bara för jag har bildbrist, aja puss o kram!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0