Sääämst update..

Ni får typ vänja er vid att vi bloggar minst ett inlägg mer dag för vi suger haha men asså vi har massa saker vi måste göra ist för o blogga, det är kul att blogga men inte all the time, dessutom skriver vi typ bara när det finns nåt roligt att berätta, för annars blire typ helt meningslösa inlägg.... Som igår när jag försökte typ skriva varje lektion, det gick inte så bra.... Hahaha så sjukt meningslöst...
 
Men aja, jag o Elsa sov över inatt, igår kollade vi på film o hade asmysigt med massa gott! Idag vaknade vi o fixade oss, sen drog jag på några ärenden med mamma o sen åkte vi hem medan Elsa stannade hemma hos sig. Därefter kom jag hem i typ en kvart, sen åkte jag o pappa o plockade upp Elsa o då åkte vi till Mörby (standard lol..). Vi började med att äta sushi, så galet gott! Kan aldrig tröttna.... Sen gick vi in o kolla i affärer, vi gick bl.a. till Åhlens där vi fyllde i mina ögonbryn lite lätt eftersom de är väldigt ljusa. Det blir rätt snyggt o ska nog börja ha så! Där köpte jag även en mascara med mucho volyyym, så dä va näääz! ;) Sen gick vi till H&M o kolla runt där, sen tbx till Åhlens lite igen.. Efter det gick vi ner till Hemköp där vi köpte massa gooott! O så satte vi oss o väntade på bussen... Sen när vi gick på blev de kaoz in da hauz, vi kubba till bussen för vi trodde vi skulle missa den, o vi sprang som elefanter i den 19 meter höga snön så man fick lite snö i skorna, hah coozy!
Aa men sen gick vi på, o satte oss, helt sönder flummiga, Elsa typ fastande o vi ramla i bussen osv... Men vi skulle byta vid Danderyds Sjukhus som va nästa station så vi gick av, kubba under en tunnel o sen upp, o vi ba "där e bussen!!!" så vi trodde vi missa den, men sen åkte den runt o hämta upp oss, sen när vi klev på så sa busschauffören ba "jaså ni igen, (han va fett skön gubbe lol) vart vill ni åka?" Vi sa vart vi skulle men han ba "jag kör er till globen, vill ni se nån konsert eller nåt" eller va han nu sa..? :D Men sen gick vi på o alla som vi åkt med satt kvar (asså det va samma buss som vi gick av från först som vi sen gick på) o de va några pensionärer så dom garva o ba "jamen ni igen, vad trevligt" osv typ ;D o sen flumma vi sönder o så fick nån en hostattack o hosta i typ 24 minuter så vi lacka loooolz fast inte på hnm utan vi flumma sönder hahahahaha sen gick vi av. Då hade de inte skottat lr plogat på trottoaren så vi gick i en halvmeters hög snö o ba "jamen nu vandrar vi i Lappland" o så kubba Elsa ner för en backe o vi typ garva så mkt så benen blev spagetti..... hahahhah!
 
Sen kom vi hem o titta på film o hade galet kul igen hahahha!
 
Men ja, det var mina dagar, sorry för lite oklart språk hahaha men jag pallade inte skriva noggrant, aja, puss!
 
 
Bildbrist, så en bild från arkivet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0