tjjjja:)

hej bloggen!♥
Nu sitter jag hemma i mitt rum och typ pluggar biologi ska ha prov imrn tagg♥
men aja det är typ bara en fråga så det kan väll inte va jättesvårt:P hoppas jag iaf.
Jag bloggade inte så mkt idag för att jag tyå låg och sov så jag pallade iinte.
Jag gick på ridningen för att jag kände mej frisk då så jag ska till skolan imrn oxå♥
Men aa, då fick jag Travis♥
Vi hoppade och det gick typ helt okej faktiskt så jag e nöjd :D
Ni måste fråga oss grejer på vår frågestund annars blur det inte kul. Om det blir många frågor kan vi svara i en frågestund! :)♥
Nu måste jag typ fortsätta att läsa i biologi boken men vi hörs kanske senarer ikv:)
Puusss♥
ni får en bild på min dooooggie för jag int palla läggsa ut ngn annan♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0