Trött.

Hej bloggen.
 
Är ganska trött efter dagen som gått och har även huvudvärk p.g.a. att jag vart sjuk de senaste dagarna. Jag har varit förkyld, magont, huvudvärk och feber :(
Jag är på bättringsvägen, är rätt mycket bättre än vad jag var igår då jag inte alls mådde bra, idag har jag lyckats göra egen lunch och plugga en del. 
 
Nu måste jag sova, orkar nog inte gå till skolan imorrn bitti, så grymt segt :( Juste fuckkkkkk, vi ska förbereda en presentation, h*lv*te...... Ajja, får se hur det blir med det, godnatt!
 
Sov gott!
 
 
En bild jag tog från min och Lisas photoshoot :) Copyright på den, vilket betyder att ingen får sno den utan mitt tillstånd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0