Haha sorry

Har inte bloggat sen onsdags :P
 
Torsdag:
 
Var med Elsa & chillade typ haha minns knappt men vi typ chilla runt osv :) O solade på hennes balkong, snacka i tele med nån osv...
På kvällen var vi hos mig med Joar, vi hade jättemysigt hahaha och snackade osv :)
 
Fredag:
 
Var med Emma, hon sov hos mig tills då. Hon åkte hem och jag fick gäster. Hade gäster på middag hela kvällen då :)
 
Lördag:

Chillade hemma tror jag.. Sen träffade jag Emma och vi möblerade om i mitt rum, chillade massa osv haha
Vi sov hos mig den kvällen
 
Söndag:
 
Fixade oss och sen åkte jag till mina kusiner & firade en av deras födelsedagar :) Fick skjuts hem till Emma i stan och vi sov dääär! Hade skitmysig kväll, så jävla najs! ♥ Åt massa gott på kvällen :D
 
Måndag/yesterday:
 
Vaknade, åt skitgod frukost, chillade massa och åkte sedan hem. Chillade hos Emma ett tag, sedan åt vi båda middag var och för sig. Träffades igen på kvällen och cyklade runt i kvarteren :) Skitmys att det snart är sommar! 
Kom hem, åt massa gott och kollade tv:)
Sen har vi fixat med en video som snart kommer ut.
 
PUSS&KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0