stockholm idaaag =D

Hej bloggisen: =D Idag så ska jag åka hem till stockholm. Det ska blir både skönt och tråkigt:/ Jag har haft det så himla mysigt med Hedvig & hennes underbara familj. Jag och hedvig har ju inte kännt varandra jätttelänge men nu har vi kommit varandra jättenära:) Jag ska typ åka hit i sommar också så vi får hoppas att det blir minst lika mysigt. Jag har blivit helt förälskad i hennes lilla kanin Harry eller som vi kallar honom Rupert. Jag fyller ju år om 10 dagar och jag ska skriva till en kanin så vi får hoppas!:) 
På fredag så tror jag att jag ska träffa Alicia♥, har saknat henne så vi måste catcha upp lite även fast det bara gått några dagar men så är det när man umgås varje dag typ:) 
Nu ska vi fortstätta att kolla på tv och mysa:) bloggar mer ikväll eller imrn! 
PUSS&KRAM 
Jag och Harry 

jag & hedvig när vi hade kört på en aslerig väg hahahahah så mobba inte :P
Viii när dom hade hämtat mej på flygplatsen:P Osminkad sååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0