Torsdag

Hej!
 
Igår var jag i skolan, där efter åkte jag & Lisa hem till henne. Vi åt och pluggade och sedan åkte vi till skolan för vi skulle sälja fika för att få pengar till klasskassan. I slutet fanns det lite mat över så vi satte i oss massa bullar & kakor o läsk osv hahaha kunde knappt gå sen :S
Vi fick skjuts hem av Isabellas pappa o så flummade jag, Lisa & Isabella skitmycket i bilen hahahahahaha!
 
Hemma hos Lisa åt vi middag (fast vi fick knappt i oss något haha så mätta...) och sedan chillade vi, sen kom min pappa & hämtade mig o då åkte jag hem, pluggade & sen gick o la mig :) Snackade en hel del med Elsa också haha!
 
Idag är det torsdag, lång daaag sen ska jag åka hem & plugga, sen ridning :)
 
PUSS&KRAM
 
(bilden är så fiin hihi) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0