Heej! ★

Igår såg min dag ut så här:

Jag träffade Lisa i Mörby, vi kollade i affärer, åt lunch (sushi), kollade i lite mer affärer & köpte jordgubbar med choklad :)

Vi åkte hem till Lisa, smälte chokladen & åt det tillsammans med jordgubbarna som vi doppade i, GOTT ♡

Vi gjorde tramsiga sminkvideos som var jättelånga & oseriösa, de kommer tyvärr inte bli publicerade ;)

Efter några timmar åkte vi till Täby med hennes mamma & syskon.
Vi gick runt & kollade i affärer o sen skulle de ta passfoto ahahah Lisa ditt blev hett ;)

Vi åkte sedan hem & de släppte av mig hemma (tack haha;) )

Jag åt middag, sen kom Emma ♡
Vi dansade heeela kvällen ahaha o filmade & det var det roligaste jag gjort på länge :D

Videon är (efter vi kortat ner den en hel del) 10 minuter lång & håller fortfarande på att laddas upp...

Den kommer nog upp senare idag eller senare i veckan :)

Vi sov över & har nu vaknat, chillar osv :)

Idag:

★ vara med Elsa ♡
★ rida med Clara D :)

Blog u later, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0