godmorgon

Godmorgon bloggen! Nu har jag och Alicia precis ätit frukost:) vi vaknade vi åtta, fatta vad duktiga vi är som gick upp då. Nu så ska jag snart åka och in fixa naglarna, bild kanske kommer sen!
 
Efter det ska jag vara med Lisa så då tror jag att jag åker direkt till henne. Vi ska till täby och luncha och kolla kläder och sen typ fota med min kamera:) Idag kommer bli fett mysigt! 
 
Imorn så ska jag, Lisa och Alicia åka och åka skidor:) Vi måste träna inför fridrottsdagen;) annnars så kommer vi total faila och typ bryta nacken looool.
Nu ska vi gå och sminka oss och klä på oss lite kläder:) Ni får kanske ett inlägg från mej under dagen annars kankse ikväll!
 
Puss & Kram 
 vet att den är gammal meeeen aja :)
 
här en annan också;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0