hahahah jag orkar inteee ♣

Nu såg jag på kommentarerna vi fått från frågestunden att det stod "visa mer" av kommentaren hahahahahha sopa jag är vi hade fått 33 kommentarer då :)
Hahahah aja jag pallar inte räkna helatiden, men tack för alla frågor!
 
Igår kväll.... Jo..
Vi orkade inte sätta på oss ansiktsmaskerna så vi degade i mitt rum bara haha, vi var
jättesociala med 2 datorer + våra telefoner ^^
 
Aja, vi låg o kollade videos, läste bloggar, skypeade med Joar & Hugo osv..
 
Sen behövde Emma dra hem, så jag kollade ett avsnitt på Pretty Little Liars och nu är jag på andra säsongen haha!
 
En timme senare somnade jag typ, jag låg & lyssnade på musik fett mys :)♥
 
Idag:
 
Ska strax gå upp ur sängen & göra mig i ordning för jag ska
träffa Lisa ♥ Hon har vart borta rätt längeee :(
 
Vi ska i alla fall åka & äta lunch, kolla i affärer osv :)
 
PUSS&KRAM
 
 
observera hur otroligt snygg man kan bli på vissa bilder
 
ahahaha Lisa jag älskar dig ditt sköne gävlefan :D♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0