Pluuuuuuugggzaaaar

Hejsan bloggen! Sorry för sämst bloggning från min sida, skulle faktiskt bloggat från mobilen men appen är förjävlig just nu så då funkar så klart inte det...Just nu sitter jag i mitt rum och pluggar engelska för att vi ska ha ett litet test imrn..Idag har jag varit i skolan som vanligt sen spela jag tennis och sen typ duscha jag åt mat och sen plugga. Imorn så ska jag, Alicia och några ha en ``möte´´ med några det ska faktiskt bli fett kul fett tagg:) Kan kankse avslöja det nån annan dag om ni har tuur:) Idag var min systers bästa kompis Sophie med i ett pogram som heter dejt med mej och går på trean:D det var fett kul att seee. Förra året var hon med i sveriges topmodel också så det är lite kuul:) Imrn kankse ni får of bild också men bara kanske:*
 gammal och sliten bild och fråga int vad som händer med mitt hår för det är också fullkomligt förjävligt:P
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0