THE SUN IS SHINING THROUGH MY WINDOW

Hej på er alla! Har precis vart nere & käkat frukost, ska snart tvätta håret & invänta Emma som ska komma 
Vi ska vara med varandra idag, bland annat fota - det är jättekul faktiskt! 
 
Jag vill nog åka någonstans, som på ett uppdrag eller nåt haha, men vi får se vad som blir av.
Det är så kul att fota på nya platser 
Funderar även på att fota lite i trädgården, ställa upp mitt stativ mitt i snön & posa lite ;) Haha 
 
Det känns fett ensamt när man är ledig såhär men inte har möjlighet till att bara ringa & hänga med nån kompis :/
Alla är bortresta nu på lovet, jag är typ den enda som är hemma haha ;)

Elsa hälsar också att hennes internet är väldigt dåligt där (i Teneriffa) och har därför inte möjlighet till att blogga,  tyvärr.
 
Jag bloggar senare, kram 
 
Instagram:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0