Today in letters ~

Hej!
 
Min dag har sett ut såhär:
 
  • gick upp, klädde på mig, duschade, åt frukost m.m...
  • pratade i telefon, fixade saker, chillade & liknande
  • tog bussen & mötte Clara, vi köpte & åt sushi, gick hem till henne (haha vi yollade alltså yolo-ade och sprang över en avfart från en motorväg hoho), sen klättrade vi upp för ett berg.. med handväskor... och uggs.. (det kom in snö)..
  • haha lyckat! Väl hemma hos henne vart vi utelåsta ett tag, men det löste sig så vi kom in efter en stund
  • vi fotade lite, bilder nedan
  • jag åkte hem & packade en skridsko-väska
  • mötte Elsa vid en sjö där vi åkte skridskor (måste träna för idrottbetyget hoho) 
  • gick hem var & för sig
  • jag städade mitt rum 
  • nu sitter jag i min säng & bloggar :)
Ska nog snart äta middag, är fett hungrig haha, även om jag åt 13-bitars sushi.... *le embarrassing moment...*
 
Haha kul när jag hör min syrra kom in genom ytterdörren nu, ganska irriterad och ropar på mamma. Hon svarar "kom upp" och min syrra ropar "NEEJ JAG HAR SKRIDSKOR PÅ MIG" haha vem fan går upp till huset med skridskor på sig? wtf man byter till skor innan man åker hem från ishallen *le garvar moment hoho* 
 

Haha aja, nu måste jag plugga, kram!
 
Bilderna från idag på mig & Clara från hennes blogg:
 
 
 
 
 
Älskar dig bästavän!
 
Kram på er alla ♥
 
 


Kommentarer
Claaaraaa

Åhh, Love U bestie <3<3

Svar: Bästavän <3<3<3
Alicia och Elsa ~

2013-02-03 @ 18:31:15
URL: http://claradahlborg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0