WOOOORK HARD PART HARDER ska det va Alicia ahajaaa:)

Hej bloggeeeen nu sitter jag & Tippi på svenskan:) Vi har typ uppsats grej så det är inte så najs, men jag är typ klar så då är det chill:) Efter fet här har vi So och sen har vi lunch. Idag så ska vi åka skridskor på gympan och eftersom jag suger är det inte så kul, men jag har köpt nya skridskor så det kommer nog att vara lite bättre hoppas jag iaf. Efter skolan så ska jag va med mami och vi ska fixa lite saker. Sen ska jag typ hem och plugga osv.På torsdag är det alla ♥ s dag och då ska jag, Lisa och Alicia äta sushi tsm:) Och typ köpa lite grejs inför Romme:) Och sen på fredag bär det av till Romme fett tagg på den:)
 
Snygg  mannn är:) uppppsi läraren kom meeed där;)
 Bild från när vi var i väsjö backen:)
Puuuuuss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0