Heeej bloggen:)

Hej bloggen nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar so.
Idag så har jag varit i skolan. Idag så hade vi matte,biologi och fysik och idrott:)
Matten var fett chill eftersom jag hade den med bästa Lisa♥
Imorn så ska jag till skolan som vanligt..Vi slutar 4 imrn :/ fett segt och sen efter ska jag in till stan och fixa lite grejjjs:)
Nu snart när jag pluggat klart så ska jag kolla ännu mer pll :)
Ska börja på andra säsongen nu fett tagg:P
Juste höll på att glömma, frågestunds videon kommer upp snart:) det var faktiskt en som fråga när den kom upp vilket var trevligt så vi fattar att ni vill se den lixoooom.
Nu ska jag fortsätta med mitt plugg.
Bloggar mer sen!
Puss
 ni får denna vackra bild bara för jag har biiildbrist!
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0