Hej bloggisar!

Nu sitter jag vid mitt kära skrivbord och har nyss pluggat spaniiish:/ och lite matte faktiskt:) duktig jag är..
Idag slutade vi 11.30 och då gick jag och Alleee till torget och köpte sushiii♥ När vi gick dit så halka vi typ hela tiden fett kuuul haahah:D Sen så tog vi thaa buus hem till moi :) efter vi ätit sushin satt vi och typ snacka och kolla lite halvt på min one direction fiiilm:) så det var myysigt:) Efter det kte hon hem och då kom min mamma typ också för jag skulle ha utvecklings samtal.
Det gick faktiskt bra:)
Sen så åkte jag och mami och handla lite och sen åkte jag hem och kolla på film,åt mat och nu sitter jag här:)
Snart så ska jag skypa med några och kanske kolla pll beror på om jag orkar hhehe.
Puss & Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0