In school.......

Häjjj sväjjs igen på er ;)
 
Jag försov mig lite imorse, eller 10 minuter men jag kom i tid till skolan ändå :)
Idag har vi skridskor i skolan, så när man kom upp till skåpet skulle man få in den stora väskan i skåpet..... 
Haha jag gav upp direkt men sen skulle Isabella försöka, och vi har en platta i mitten av skåpen för att skilja på två "våningar" i skåpet, och då tog Isabella den plattan och tog ut den & satte in den lägre ner så jag fick in min väska, TACK Isabella ♥ Läs hennes blogg här 
 
Sen gick vi till vår SO, det är skojs haha! Vi ska ha prov nästa vecka på typ longitud & latitud och väderstrecken... MYS (y)
 
Och ett historieprov i slutet av terminen, ett ganska KNEPIGT prov sa han...... Mys, IGEN.
 
Min dag ser ut såhär:
 
  • SO 8.30 - 11.40
  • Lunch (vi ska åka skridskor med klassen och måste passa en buss så vi får lite kortare lunch) 11.40 - 12.20
  • Ta bussen till ishallen för att åka skridskor 12.28
  • Åka skridskor (vi har vanligtvis idrott här)
  • Jag och Isabella har musikprofil så vi ska ta bussen tidigare hem, så vi hinner inte åka så mycket skridskor.. Haha aja, jag är inte så förtjust i att åka det ändå heh..
  • Musikprofil 14.00 
  • Åka hem med Malla 15.15
  • Sen ska jag vara med Malla resten av kvällen 
 
Det blir min dag, tagg! 
 
Kram 
 
 Haha söööt 
 
Jag och Isabella :)♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0