Q/A -

 
1. Sommar/Vinter? Sommar
 
2. Halsband/Armband? Halsband
 
3. Katt/Hund? Åh bådaaa ♥
 
4. Chilla/Sporta? Sporta, eller fram för allt gymma :) Fast det händer ju ofta.....
 
5. Jordgubbe/Hallon? BÅDAA
 
6. One Direction/Justin Bieber? Justin
 
7. Röd/Grön? Röd
 
8. Ros/Tulpan? Hur ser en tulpan ut .... ?
 
9. Friidrott/Fotboll? Fotboll..
 
10. Pizza/Hamburgare? Hamburgare LÄTT (y)
 
11. Påsklov/Höstlov? Höstlov tror jag... Svårt val..
 
12. Godis/Glass? Typ godis...
 
13. Musik/Inte musik? Jag som trodde sånt här var självklart... MUSIK SÅKLART♥
 
14. Bio/Gröna Lund? Grönaaaan♥
 
15. Hollister/Gina Tricot? Hollisteer hehehe fast ska typ börja köpa från Gina :)
 
16. Smycken/Inte smycken? Smycken, fast jag bär de inte så ofta..
 
17. Blå/Lila? LILA ♥
 
18. Lördagar/Söndagar? LÖRDAGAR♥♥
 
19. Klackskor/Converse? Svårt val.... Går mest i Converse men klack är också fint♥
 
20. Bada/Sola? Älskar att sola men är fett känslig för mitt pigment är svagt men bada är också mys♥
 
21. Matte/Svenska? Svenska 
 
22. X factor/Melodifestivalen? X factor
 
23. Utsläppt/Hästsvans? Båda
 
24. Smink/Inte smink? Heh alltid smink, fast på sommaren badar man så mycket så det är onödigt :P
 
25. Klänning/Kjol? Båda
 
26. Italien/Frankrike? Bådaaaaaa♥ (var där i somras)
 
27. Flygplan/Båt? BÅÅT♥♥♥
 
28. Apa/Panda? Haha va? Isf apa..
 
29. Vår/Höst? Bådaaaaaaaaaaaaa :)♥
 
30. Dator/Mobil? Älskar båda men har enklast tillgång till min mobil ;)♥
 
31. Halloween/Julafton? JUUL♥♥♥
 
32. Fota/Filma? FOTA
 
33. Ringa/Smsa? Sms haha♥
 
34. Tv/Baka? Baka
 
35. Komedi/Romantik? Ingen aaniing.. Romantik är ju typ såå mysigt när filmerna slutar perfekt o såå♥♥
 
36. Spara/Slösa? Slösa är så jag... :S
 
37. Slöjd/Idrott? Ingen aning..
 
38. Piano/Gitarr? Mest romantiskt med gitarr.. ♥
 
39. Basket/Tennis? Tennis isf..
 
40. Facebook/Instagram? INSTAGRAM♥♥♥
 
 
Nu kanske ni känner mig lite bättre, kraam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0