Seg update....

Förlåt för att jag bloggat så lite senaste dagarna :(
Tänkte i alla fall berätta vad som hänt lite nu då:
 
  • jag berättade om min dag (i tisdags)
  • så igår:
  • var i skolan
  • hade matte
  • lunch
  • fysik
  • biologi
  • fokus
Sen slutade jag och tog bussen hem med Lisa ♥
 
Sen åkte jag hem, pluggade, åkte till tandläkaren, åkte hem därifrån, pluggade och sen gymmade!
 
Precis när vi gick in till gymmet så träffade jag Sophia & Viivi :)
 
Det jag tränade igår var:
 
  • magen
  • benen
  • armarna
  • ryggen
haha typ det! Heja mig (y)
 
Sen åkte jag hem & duschade, sen pluggade jag lite och sen gick & la mig :)
 
 
Idag vaknade jag runt 7, sen gick jag upp och gjorde frukost, äggröra ftw :D Haha ordet äggröra låter typ fett äckligt men det är så fett gott, i alla fall den jag gör ;) hahhaha
 
Ska strax klä på mig, sen sminka mig osv :)
 
JUSTE: Just nu bloggar jag från min jättegamla dator haha! Jag kollade historiken och det var från oktober  2011, jag hade varit inne på We♥It och min jättegamla blogg :P
 
Två år sedan, haha, welcome back datorn!
 
Jag startade upp den nu och den fungerar perfekt, bara lite sega tangenter ibland haha!
 
Den har legat i min låda i två år..... Woopsiii :S
 
Aja, blog u later bitches ♥
 
  HAHAHAHAHAH FAN VAD GAMMAL BILD JAG HITTADE HAHAHAH!!
Bild på mig och min bästa kompis Viivi, vi köpte likadanarutbyxor och var SKITBALLA hahaha jag döör ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0