The day -

Idag har det varit onsdag, vi gick och la oss klockan 6 imorse hehehehee och sen sov vi till 12.30 då vi behövde gå upp, sen åt vi frukost & klädde på oss, sedan åkte jag hem.
 
Elsa åkte iväg till sin tennis medan jag var hemma och gjorde i ordning mig - sminkade mig och bytte kläder.
Sedan vid 16-17 typ så åkte jag till Lisa, därifrån fick vi skjuts av hennes pappa till Mörby och plockade upp Elsa på vägen. Väl i Mörby så åt vi sushi (åh standaard) och sedan gick vi runt i affärer.
 
Nu är det mellandagsrea vilket betyder att de rear ut det mesta i affärerna, det är jättemycket reor så åk dit och kolla, det finns sjukt mycket saker på rea!
 
Detta fick jag i alla fall med mig hem:
 
  • ett mineral puder från Lumene
     
     
    Det är inte slafsigt i pudret utan det är min iPhone som speglar sig i plasten som är på. 
     
    Det var mitt ända köp, förutom sushi och en frapino ;)
     
    Kram kraaam!
     
     
    Heh gammal bild.
     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0