TUMBLR ~

Hej fina människor! ♥
 
Idag är jag glad :)
 
Jag sov över hos Emma inatt, jag berättar bättre:
 
  • jag var aldrig med Elsa igår utan Emma kom ut hit och då var jag med henne 
  • vi chillade
  • sedan träffade vi Joar
  • vi gick en promenad (den vanliga rundan hahaha)
  • sen sa vi hej då efter typ 1h
  • sen gick jag o Emma hem till henne 
  • vi var inne på datorn haha, inne på tumblr, och gjorde en till mig också ^^ 
  • jag heter carolinealicias.tumblr.com (länkar där nere)
  • sen hämtade jag sovkläder o sov där
  • vi somnade vid lite efter tolv haha
  • sen vaknade vi vid 10 imorse
  • vi låg kvar i sängen i typ 1h o tumblrade lol ^^ 
  • sen åt vi frukost o gick tbx till datorn haha
  • sen skulle Emma åka hem och då sa vi hejdå och jag gick också hem
  • jag loggade in på datorn, bytte tema på min tumblr och nu bloggar jaaag haha!
Det var min dag, klicka HÄR så kommer ni till min tumblr, kolla gärna in den! ♥
 
Ni kan själva göra en tumblr, man gör ett konto, det är som en blogg där man lägger ut bilder, videor, quotes, musik, text, länkar och typ chatta haha ^^
 
Ni borde skaffa, det är fett najs! :) Jag kommer fortfarande hålla mig lika uppdaterad här på bloggen, även fast jag skaffat tumblr.
 
Kraaaaam :)
 
 
Haha random bild från We♥It


Kommentarer
anonum

NÄR SKA NI SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN????????

Svar: Kul att någon vill att vi ska svara :) eeh asså vi har gjort en video och så men vi ska typ bara fixa den innan vi kommer att lägga ut den:)PUSSSS
Alicia och Elsa ~

2013-01-15 @ 14:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0