kort & gott

Denna veckaaaa:
 
Måndag:
 
* skola
* cyklade hem (hade sällskap med Elsa) o sen träffade jag Joar, vi gjorde middag o cykla till våra syskons klassfest lol
 
Tisdag:
 
* skola
* vet inte men träffa Joar på kvällen
 
Onsdag:

* skola
* satt kvar i workshopen i skolan med en del andra o pluggade
* kollade Joars ridning (usch det var utomhus = miljontals myggor)
 
Torsdag:
 
* skola
* åkte till Lisa & pluggade osv
* cyklade direkt till stallet
* red
 
Fredag:
 
* skola
* åkte hem & var där en stund
* Emma kom, vi gick en rätt lång o mysig promenad
* gick hem och åt middag
* jag gick till Joar
* sen efter nån timme kom Emma sen kolla tre på film osvvvv, myyys :))))
 
Lördag (idag):
 
* var hos tandläkaren
* hade födelsedagslunch (lite tidig, fyller år på måndaag) för några kompisaaar!
* de cyklade hem och jag har chillat sen dess & lyssnar på musik
 
Ikväll ska jag vara med Joar & Elsa o vi ska ha myys:)
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag har för planer, det känns som jag ska göra/har bokat in 103 saker på samma gång och det gör att jag glömmer ALLT. haha så vi får se om nån påminner mig imorgon eller om det bara blir pluggggg! 
 
Puss å Kraaam :)) Älskar er actually kära bloggläsareee (ni är sååååå många, FYRA personer typ looool) ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0