back on track

Soooooooom ni säkert märkt tog jag som en "bloggpaus" eller jag orkade inte/hade inte lust denna vecka...
Förlåt även för jag inte sa till om det.. Aja, back on track nu!
 
Måndag:
 
- skola
- åkte hem (tror jag) & pluggade osv..
 
Tisdag:

- skola igen......
- min & Emmas dansvideo försvann från VideoFyMe uppladdningen så den finns ingenstans nu..
- åkte hem till Lisa
- vi drog på friidrott
- åkte hem
 
Onsdag:
 
- skola
- åkte hem typ (kommer inte ihåååg hahahah)
- plugg & sånt :(
 
Torsdag:
 
- skola
- åkte hem till LisaaMaan
- åt mellanmååål & pluggade osv
 
Fredag:
 
- skola
- drog hem till mig med Elsa
- hämtade sovkläder, drog till Elsa
- chillade & kollade film 
- träffade Joar & hans kompis Martin, vi gick typ runt i området o snackade :)
- vi åkte hem till Elsa (jag & hon), drack te, snackade, såg film osv :)
- sov över haha..
 
Lördag:
 
- åkte hem
- duschade & fixade mig
- åkte hem till Lisa med Isabella
- vi åt lunch
- åkte till Mörby
- vi köpte godis, choklad & jordgubbar, daimgrejer som var asgoda, ansiktsmask & lite mer :)
- åkte till ett ställe nära Lisa där vi gjorde "invisible rope" hahaha så failat när alla åkte förbiiii :P
- vi gick & tog bussen hem o hjälpte en busschaufför med dåligt lokalsinne hahaha!
- fixade en del & åt middag framför Melodifestivalen :)
- fixade spaaaa 
- hade spa hahaha med massa myys! 
- gjorde i ordning oss för natten efter några timmar med spa
- sov..
 
Söndag:
 
- vaknade, åt frulle o städade
- åkte hem
- fixade mig
- åkte på kalas hos mina kusiner 
- kom hem kort
- åkte till golfen
- åkte hem, åt middag
 
Sen dess har jag typ kollat på tv..
 
PUSS&KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0