Sjuuk

Hej bloggen💗 idag sĂ„ ska jag vara hemma för jag har sjukt ont i halsen och Ă€r typ lite förkyld. Det Ă€r fett segt men aja🙉 igĂ„r sĂ„ var jag pĂ„ kistamĂ€ssan dĂ€r min mamma var med sitt jobb💜 dom hade gjort sĂ„ fint. Jag fixade sĂ„ jag Ă€r med i glossybox elr vad man ska sĂ€ga😎 sĂ„ i slutet av varje mĂ„nad sĂ„ kommer jag fĂ„ en lĂ„da med typ fem produkter✌och i lördags sĂ„ var jag med Hedvig❀ Vi var i TĂ€by dĂ€r köpte jag en helt magisk foundation borste. Sen sĂ„ Ă„t vi och kollade vidare. Sen typ vid 6 sĂ„ Ă„kte vi till kista för att vi skulle trĂ€ffa hedvigs kompisar👬 hĂ€r var alltsĂ„ lite om min helg, sorry för att jag inte bloggat men har inte riktigt pallat. Pussss💜



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0