20 frågor!

1. Tre namn jag lyssnar till: Alicia, Dino & typ alleballe hahahahaha
2. Någonting jag tycker om med mig själv: typ mina ögon :3
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ja vettefan lol
4. Detta är jag rädd för: ingen aning
5. Tre saker jag vill ha varje dag: min mobil, läppsyl, internet, kläder, mat o vatten, mina nära o kääraaa osv:) oj det blev inte tre men skitsamma ahahaha
 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: va utan internet i flera månader, tvätta ansiktet utan att ta ansiktskräm efter, nysa utan att blunda
7. Detta tycker jag om att göra: sova, äta, va med kompisar och familj osv
8. Detta vill jag göra just nu: mysa med nån mysig person
9. Bästa känslan: när folk uppskattar en typ
10. Värsta känslan: finns en del saker
 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: snäll, omtänksam, helst snygg, mysig o sååå viidareee
12. Är du kär just nu?: Nej typ inte eller det är lite oklart jag vet inte
13. Jag vill gifta mig: Ja
14. Saker jag vill göra innan jag dör: träffa Justin 
15. Min käraste ägodel: maj ajföwn
 

16: Något jag vill ha i present: pengar 
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor, t-shirt & hoodie
18. Favoritkläder: Nåt fint eller nåt mysigt
19. Favoritdjur: Katt eller hund eller häst typ
20. Favoritlåt: Låtarna i min playlist
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0