Förlåt bloggisen :(

Förlååååt bloggen för att jag inte bloggat alls :/ jag har haft alldels för full tupp tyvärr. Jag har hunnit med massa! Har varit bortrest på en spontan på min fina mammas fölsis osv osv. Pallar inte skriva så detaljerat men det var sjuuuukt najs och härligt däär! Vi bodde på ett jättefint hotell också :) Idag så har jag varit i skolan som vanligt, vilket var helt okej chill. Efter när jag kom hade jag tennis som vanligt och nu är jag hemma :) om ett tag så ska jag åka till golfträningen. Efter när jag kommer hem så ska jag haa lite hemma spa har jag bestämt mej föööör
så det blir chill. Bloggar imorn tror jag elller kanske om ni har tur ikväll 
PUSS&KRAM 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0