Last Friday night

Efter skolaaan drog jag heem o chillaadeee! :)

Fast planerna var att åka till gröna lund med Elsa & Lisa fast då skulle jag behöva åka själv på typ alla attraktioner så jag bangade hahaha!

Men ja hade en chill kväll med familjen i alla fall!

Igår, lördag så var jag med Elsa i stan och sen åt jag middag med några gäster :)

Och juste, igår gillade OSCAR ENESTAD en bild på mig på min instagram! Jag satt i sängen o hoppade upp o skrek av glädje o totally hyyyped så jävla sjukt!!!!!!! Blev riktigt glad :)
Kan inte fatta att en av de fyra killarna jag såg på scen för ca en månad sen gillade min bild weeehoo!!!!

Idag är det Mors Dag, grattis Mami! ♡
Ska typ fira henne o så idag samt plugga lite! :))

Puss o Kram på er alla, ha en riktig fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0