//Söndag//Måndag//Tisdag//

Heej!
 
Sorry för dålig bloggning men har haft en del saker att göra!
 
I söndags la jag ut en video på vad jag gjorde - då seglingen :) Skitmysigt! ♥
 
I måndags hade jag skola, det är riktigt skönt nu när vi har elevens val. Vi har sovmorgon och slutar tidigt.
Efter skolan åkte jag hem till Elsa och vi åt lite gott o solade typ :)
 
Idag, tisdag då, hade jag skola fast elevens val. Det slutar imorrn, det är synd för det har vart så najs!
Efter skolan åkte jag hem till Elsa med Lisa & Isabella. Vi var först på torget sen drog vi hem till 
Elsa. Vi chillade/hoppade på hennes studsmatta o sen åkte vi och badade! Faaast jag vågade inte haha :P
Eller det var för kallt och jag hade lite panik haha..
 
Sen åkte vi alla hem var och för sig, jag åt middag och träffade sedan Elsa.
Vi gick en lång promenad samt träffade Joar lite kort haha!
Sen gick jag hem och har läst bloggar sen dess :)
 
Det var allt för mig.
 
PUSS&KRAM
 
 
//På båten//Egooo//Sushii//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0